Honning & Habanero..

Det har gått en stund siden siste post, siden jeg hadde tenkt på å kjøpe meg motorsykkel.

Dessverre var det ikke mulig å finne en hjelm i størrelse teddybjørn, så da ble det bare med tanken.

En venn av meg i Mexico ville trøste meg og sendte en oppskrift på Mexicansk honning, noe han kalte «Miel con habanero».

Nå er det ikke særlig ofte en teddybjørn får muligheten til å smake den slags, derfor ga jeg det et forsøk.

Oppskriften var ganske enkel: En halv kilo honning og 12 habanero, som måtte moses og blandes i honningen.

Resten var som en kjent teddybjørn en gang sa: Ristet, ikke rørt!?

Dagen etter var det rolige tolv minusgrader!

Derfor var det flotte forhold for å sitte ute i snøen, sånn for å få ting til å kjøle seg ned litt…

Nytt for dagen er at jeg har passert 7000 følgere på Instagram, det er ikke dårlig for en teddybjørn å være.

Nå synes jeg at jeg fortjener en ekstra pute bak ryggen, ettersom det er utrolig hardt arbeid å være en blogger og  influenser og sånt..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg