Om teddbjørner og bilkjøring.

Siden sist har det kommet noen reaksjoner på at jeg som teddybjørn kjører bil og jeg har noe å si i klartekst!

Tall fra statistisk sentralbyrå kan bekrefte at ingen teddybjørner ble tatt for å kjøre i ruspåvirket tilstand de siste 45 år!

Videre har ingen teddy blitt holdt ansvarlig for en bilulykke og ingen teddybjørn har mistet livet i trafikken på over 24 år, sist gang var en teddybjørn i Vladivostok som hadde stor honninggjeld og ble satt på gaten forkledd som tigger for å tjene penger.

Dessverre ble han påkjørt av en underbetalt veivalssjåfør og ble aldri funnet…

Vel, nå er det nok triste ting og jeg har hatt mitt første modelloppdrag!

Her viser jeg et elegant skjerf  fra Acne og bare nyt synet, dette er en elegant teddy!

Etter endt jobb hadde matfar laget en fromasjkake med blåbær og sitron, jeg spurte pent om jeg kunne smake på godsakene.

Svaret var at jeg kunne ta et stykke, så da gjorde jeg det!?

2 kommentarer
      1. Takk for det Vestfrøken!
        Om du har interesse for det, ligger det flere bilder fra mitt liv som teddy på Instagram.
        Jeg må få si at jeg er meget dyktig på å ta selfier…

        Mvh Shelby

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg