26.09.2018

I dag var det ruskevær i Trondheim og jeg følte for å strekke litt på pelsen, så da stjal jeg bilnøklene til matfar og tok en liten kjøretur.

En 2001-modell Nissan Maxima er ikke mye å skryte av, men den fikk gjøre nytten på en regntung dag som denne.

Faktisk har jeg ikke opplevd noen kjedeligere bil enn dette, enda godt den har en cd-spiller som virker, slik at man kan sette på litt kvalitetsmusikk.

Som en liten bonusopplysning er det i dag 49 år siden Abbey Road ble utgitt, så her var det bare å skru opp lyden.

Av og til må man ta en pause i kjøringen og slappe av og nyte synet av bølgene på fjorden, hva passer da bedre enn noe godt med honning?

Dessverre er det slik at jeg blir en smule «vindfull» av honningdrops og derfor måtte jeg lufte pelsen litt i friskluft, så da labbet jeg forbi tre smilende damer på vei bort til trompeten.

Der satte jeg meg ned og forsterket vinden ytterligere, det skulle vise seg at trompeten forsterket lyden av den friske brisen jeg slapp ut av pelsen.

Og plutselig forsvant de tre damene som dugg for solen, hva kunne jeg egentlig forvente?

Du drar ikke damer på å kjøre rundt i en Maxima, så enkelt er det.

 

Mvh Shelby

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg