04.10.2018

Normalt sett går ikke en fullvoksen teddybjørn ut når det regner, siden det tar en teddybjørnalder å tørke pelsen etter en regnskur.

I går måtte jeg gjøre et unntak, siden jeg skulle prøvekjøre en 1996 Audi S6.

Audien hadde en herlig frekk og mystisk blåfarge som sto seg godt til min flotte pelsfarge, men dørhåndtakene hadde et elendig design som gjorde det umulig å åpne døren med en fullvoksen teddybjørnelabb.

Dette kan ikke sies å være en elegant måte å komme seg inn i en bil på, jeg så ut som en simpel biltyv a la Buran og brummet så høyt at bildet ble uskarpt.

Kanskje like så bra det, siden merkelappen i teddybjørnepelsen kom til syne ved rørleggersprekken.

Det står en 2,2-liters motor i denne, med turbo og hele 23 teddybjørnekrefter!

Husk at en teddybjørn er ti ganger sterkere enn en gyngehest, uansett hvilken bil den er plassert i.

Lyden i denne gjorde at jeg måtte kose meg med noen kamferdrops,

det skulle jeg aldri ha gjort.

En vassekte milf kom kjørende forbi og hun hadde to barn i baksetet, som hun brukte som unnskyldning for å ta bilder av meg.

Kanskje hun aldri hadde sett en teddybjørn kjøre bil før?

Jeg stilte høflig opp på noen bilder, slik at hun kunne kjøre smilende av sted og jeg kunne fortsette småripsjakten i regnværet.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg