07.10.2018

I går var det lørdag og litt ruskevær og jeg prøvekjørte en liten, sort og syndig gledesspreder!

Hvor ofte får man gleden av å smyge pelsen rolig inn i førersetet på en 1968 Austin Mini 1000?

Det store spørsmålet er hvordan i Hel%@#&? Tjuvkobler man en, som Olaf Sand ville ha kalt det: En svart Mini 1000?

Det gikk relativt greit, men direkte enkelt var det ikke og før jeg visste ordet av det, hadde jeg kjørt 28 runder i rundkjøringen på Tunga.

Selvfølgelig benyttet jeg hornet flittig og hyttet med labben mot mine medtrafikanter, mens jeg hørte på Jimi Hendrix` Crosstown Traffic på full vreng!

Etterpå måtte jeg fakke biltyven, vel i alle fall late som jeg gjorde det og tok politihjelmen på og byttet til en erotisk rød Austin Mini fra 1974.

Bare se hvor godt denne bilen står i stil til den fine røde sløyfen min!

Jeg bare brummer det på teddybjørnsk: Pass på damene i området, dette er dressed for kill!

 

Mvh Shelby.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg