15.10.2018

Søndag var det alt etter å bedømme sesongavsluttning på Cars And Coffee Trondheim og siden det var fint vær, valgte jeg å ta turen for å se på noen biler.

Og hva fikk jeg se?

En Buick Skylark fra 1972 og jeg hadde ikke annet valg i å ta springfart og ta et svalestup…

Når man er en fullvoksen teddybjørn, vet man at 1972 er det hellige årstallet for ekte teddybjørner.

1972 var året alles favorittkjørelåt kom ut, altså Highway Star med Deep Purple og det var også året Bobby Fischer nektet å stille opp til det andre partiet i VM i sjakk i Reykjavik.

Grunnlaget var at han måtte få teddybjørnen sin tilsendt fra New York før han kunne spille sjakk.

Dette har ikke så mye med bil å gjøre, men bare se hvor elegant jeg er.

I motorrommet fant jeg et lokk som var merket på teddybjørnsk med «Oil» som betyr honning, så da fyller man på fire liter honning og tar en kjøretur og vips, har man fire liter karamellisert honning.

Da er det bare å slenge labben ut ruten og kjøre en tur og nyte nytraktet karamell.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg