18.10.2018

Vinteren nærmer seg med bjørneskritt og i går var jeg på sesongens siste tur med en 1991 Mazda MX-5, før den ble forsvarlig lagret i vinterhiet!

Bare sjekk det smilet da folkens, det levner ingen tvil om at MX-5 er en bil med stor kjøreglede.

Da det var gjort måtte jeg trøste matfar, siden han hadde fått en fanmail fra en bekymret leser.

Hun hadde kommet over en myrdet teddybjørn som hun trodde var meg, hun var direkte sjokkert av det groteske synet og ble følgelig bekymret.

 

(Foto: Chanette M. L. Mendez)

Heldigvis for meg satt jeg trygt plassert i godstolen og vurderte neste års honningsesong i landlige omgivelser, i tillegg til å vurdere en ny og blå Ferrari til våren.

For å si det selv, dette er teddybjørneleganse i stor stil og ikke en gang Sean Connery kunne i glansdagene skilte med disse rause porsjonene av stil og hår på kassa!

Midt opp i selvdiggingen kom den ikke ukjente bilentusiasten Jarle Breistad labbende, da ble jeg påtvunget et intensivkurs i høy sigar- og neseføring for Ferrarisjåfører.

Så nå er det bare å legge seg i hardtrening.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg