02.11.2018

Siden sist har jeg feiret Halloween i god stil og årets kostyme ble en Dark Sithlord, på den måten kunne jeg labbe rundt i nabolaget og brumme til meg både honning og smågodt.

Da jeg ble tatt bilde av satt jeg og lurte på hva slags bil en ekte Sith Lord ville kjørt rundt i?

Personlig tror jeg at en 1995 sølvgrå Porsche 911 hadde gjort nytten, jeg fikk gleden av å prøvekjøre en slik i regnværet og måtte følgelig legge den i vinterhiet.

Dette tyske prakteksemplaret har en motor på 3,6 liter og 272 hk, akkurat nok til å få en toppfart på 270 km/t; selv med en storvokst teddy bak rattet.

Jeg tipper at med denne frekkasen, slipper jeg å spandere kamferdrops for å fylle opp passasjersetet!

Nå har jeg sendt et klageskriv på 52 sider til de tyske ingeniørene som står bak speilplasseringen på denne modellen, bare prøv å nå frem til speilene med bare labbene; så da får jeg ikke tørket bort vanndråpene da!

Heldigvis kan jeg slå fast at skinnsetene ikke var laget av teddybjørneskinn, takk og pris.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg