11.11.2018

Det er ikke bare bare å være en teddybjørn om dagen og jeg har fått noen klager på manglende påkledning.

Først ute var eieren av denne Lamborghinien, som hevdet at det luktet fersk teddyfjert etter at jeg hadde prøvekjørt den.

Dette er selvsagt bare tull og tøys, for alle vet at om det skulle komme en liten saxofonsolo ut av pelsen til en teddy, dufter den blomster og fløyel.

Bare se hvor elegant jeg er i en grønn sportsbil!

Denne har både motor og hestekrefter nok til å frakte honningen trygt og raskt hjem fra butikken.

Neste klage kom fra Gerd-Berit 73 fra Overhalla som skriver: Nu har jeg altså finlest deres blogg flere ganger og spesielt lagt merke til at de Hr. Shelby Brumm, sprader rundt i naken pels og blotter dem; uhørt.

En voksen dame kan sette portvinen i vrangstrupen av mindre..

Dermed måtte jeg gå til innkjøp av en snekkerbukse og la fort merke til at de hadde stavet Bluebear feil.

Så nå må jeg beklage til Elin-Belinda 43 på Jakobsli og si at nå blir det dessverre ikke flere nudes på snapchat fremover…

 

2 kommentarer
    1. Hei du har ein blogg som inspirerer meg til å se på du har ein verdens fineste blogg du er eit talent og du jeg håper at jeg kan følge deg på din vei la meg hjerne følge meg❤️ Du er eit godt eksempel på eit godt samfunn

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg