12.11.2018

Om jeg ikke tar helt feil, var det sesongens definitivt siste møte med Cars And Coffee Trondheim i går.

Det var ikke særlig godt oppmøte, men folk sto bokstavelig på knær og ba meg om både autograf, bilder og spørsmål om jeg kunne “vær så snill” og prøvekjøre et bredt utvalg av flotte biler.

Selvfølgelig var jeg på plass for å vurdere et kjøretøy eller fem og i går var det altså en 2009-modell Nissan GT-R som sto for tur.

I motsetning til mye annet rart med Nissan-navnet på, var dette en bil som kunne brumme som en teddy i storform.

Legg merke til registreringsnummeret, eller skal jeg si navneskiltet?

Jasså? Det var altså ikke gjemt unna en teddybjørn under panseret.

Vel, en motor på tre komma åtte liter og 486 varmblodshester gjør samme nytten og det er ikke det minste rart, at denne drikker over en liter teknisk honning på mila.

Det var vanskelig å holde smilet tilbake etter å ha lirket halen stilrent inn i førersetet og paparazziene sto i flokk for å sikre seg et bilde av begivenheten.

En verdig avslutning på årets Cars And Coffee Trondheim.

2 kommentarer
    1. Hei på deg du har kjempefin blogg vil du se på diktene mine ❤️ Å hjerne følge meg på Min vei 😊 du har verdens fineste blogg eit godt innlegg ❤️ Ha ein fin dag videre😊følg meg hjerne

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg