21.11.2018

Livet smiler for tiden og sett bort i fra stigende honningpriser, er det ingen grunn til å klage.

Nå trenger jeg ikke å si at jeg siden siste innlegg har vært ute og prøvekjørt en Mustang, for det har jeg.

Jeg må si at jeg var skeptisk da eieren spurte om jeg ville prøve mustangen hans, akkurat det syntes jeg hørtes vondt ut.

Heldigvis var matfar ute og forklarte at Mustang var en bilmodell produsert av Ford og ikke et verktøy for spesielle mennesker med psykopatiske trekk.

Dette må jeg si at var saker!!

Motoren kan virkelig brumme som en «ivrig» teddy i full binnejakt.

Altså, dette smilet sier sitt.

Utrolig vanskelig å ikke like denne bilen, selv for en fullvoksen teddy.

Skal man først kjøre rundt i sportsbiler av dette kalibret, kan man også lære seg å spille gitar.

For alle vet at sportsbiler, elektrisk gitar og kule solbriller hører sammen som bamser og honning.

Eller kanskje grønne solbriller og sort stratocaster er bedre?

Det spiller egentlig ingen rolle, for det som betyr noe er at jeg mest sannsynlig er verdens kuleste teddybjørn.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg