05.12.2018

Vel, vel, vel, kjære venner, vinteren er her og jeg benytter tiden til å vurdere neste års spilleliste.

For alle vet at når man skal på en road trip, så skal det også spilles musikk.

Selvfølgelig finnes det lover og regler for den slags og mange av oss har forstått dette bedre enn andre.

I sommer fikk jeg gleden av å prøve denne 1934-modellen av en Chevrolet og for de som tar et hint, måtte jeg ta en tur i matfars vinylsamling for å vurdere Iron Maidens katalog.

Altså: Iron Maiden er utrolig tøffe saker, det er jeg villig til å vedde et titalls tonn med prima honning på.

Det er forskjell på folk, det er det ingen tvil om.

De som har en musikksamling med mye bredbeint og gitarbasert tungrock er skikkelige mennesker, mens de som har Absolut Dragspel, Hits for Dandyboys og Dunk-Dunk vol. 1, 2 og etc er tvilsomme folk.

I tillegg er det verd å si at om du ikke ønsker å pådra deg en teddybjørns vrede og brakfis, skal korpsmusikk under ingen omstendigheter spilles i en bensindrevet bil!!

Ja, ja, nå er det snart jul og jeg må sette i gang med å sy ferdig tøflene jeg skal gi i julegave til matfar, for en matfar som er kald på labbene er ikke mye å samle på…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg