10.12.2018

Det er snart jul og mange spør hva jeg ønsker meg til jul.

Siden jeg er en beskjeden teddybjørn, er det ikke så mye som kreves for å gjøre meg fornøyd.

De fleste har fått med seg at jeg liker å ta på meg den røde sløyfen min og en gave må selvfølgelig stå i stil, valget er gitt og da må det bli en rød Ferrari!

Altså, dette kler jeg utrolig godt!

Protester på den oppfatningen avfeies fortløpende.

Når man kler en bil så til de grader som jeg gjør, kan man trygt droppe kamferdropsene.

Skulle jeg trenge en kvinnelig og veldreid kartleser, er det bare å labbe gassen i bånn.

For med et slagvolum på 4497 ccm og 566 gamper under panseret, gir dette akkurat nok oppmerksomhet for en beskjeden teddybjørn som meg.

Typisk! Akkurat når jeg skal ut for å teste toppfarten, så står det en sauebonde i veien og snakker om bjørnejakt…

Han ligger lovlig tynt an, for å si det sånn.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg