16.12.2018

Selv om julen nærmer seg og gavekjøp, julevask og julebakst må gjøres unna, tar jeg meg likevel bryet med å se i gjennom noen bilder fra året som snart har gått.

Teddybjørner er på mange måter som folk flest og labber rundt med et ønske om en hvit jul, eller kanskje en hvit BMW 316 om anledningen skulle by seg.

Hvor ofte ser du en strøken og original 1986 BMW 316?

Da sier det seg selv at man må benytte anledningen for en liten prøvetur!

Den hunden der skremmer ikke meg med et aldri så lite forsøk på et bakholdsangrep, jeg ser han godt i dette ingeniørkunstverket av et sidespeil.

Dessuten har jeg spist pinnekjøtt og rikelig med kålstuing til, så jeg kan komme til å tåkelegge situasjonen med en Blööth Smygar om den blir for nærgående og da blir det nok andre boller.

Lykke til med juleforberedelsene folkens, nå skal jeg krype under teppet og kose meg med litt Bamsemums.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg