24.12.2018

Da er det på tide med en aldri så liten julehilsen.

Når det kommer til julehøytiden er det aller viktigste i en teddybjørns liv sirupskaker og uten dette utsøkte bakverket, blir det ingen god jul.

Matfar driver høylytt skryt over sine sirupskaker på facebook, men det vennene hans ikke vet er at det er jeg som baker sirupskaker her i huset.

Bare se på disse!

Ikke ille til en teddybjørn å være.

Etter noen timer blir dette en kulinarisk opplevelse som skapt for å dele juleglede med snille mennesker, som ikke tenker på Samantha Fox når de ser dette bildet.

Når det er sagt, må vi over til langt mer alvorlige saker.

Derfor vil jeg oppfordre til å ikke gi bort kjæledyr i julegave, sjansen er altfor stor til at noen av disse blir pakket i en eske og forlatt i skogen når sommerferien kommer.

En god ide er å adoptere en teddybjørn.

Mange er ikke klar over hva slags forferdelige forhold en teddy lever under i påvente av et nytt hjem.

Teddyer er hengivne skapninger og ikke krever de spesialkost og et jevnlig besøk hos veterinæren heller, så her er det mange fordeler med å adoptere en teddybjørn.

Ethvert blogginnlegg må ha en selfie og her er jeg forkledd som julenissen.

God jul og godt nyttår folkens.

Nå skal jeg forspise meg grundig på nystekte sirupskaker med smør og brunost, jeg har tross alt planlagt teddykroppen 2018; og da kan man ikke være beskjeden.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg