BMW & Baconcheese.

 I går hadde matmor bursdag og jeg satt rolig i stolen og kikket på bilder, da passet det bra at jeg kom over dette bildet.

Da kom jeg på at det er gøy å kjøre en BMW når været tilsier det, det eneste problemet er at BMW-eierne i Trondheim er utrolig dårlige på å lage kebab og hamburger.

Det skal spises mye gatekjøkkenmat for å ikke få plass i denne og er man i tillegg høy på pæra, som BMW-eierne gjerne er; er det fint at man kan ta av taket om det er i veien.

Så tilbake til matmors bursdag.

Hun hadde lenket fast far til kjøkkenbenken og forlangt en solid baconcheese til middag.

Mitt oppdrag ble å være munnskjenk, et yrke som merkelig nok gikk i graven med syflisbefengte romerske keisere.

For all del, det var bare å kvalitetskontrollere godsakene, vel vitende om at far lager bedre kebab og baconcheese enn hvilken som helst BMW-eier.

Jeg diskuterte lønn for jobben som munnskjenk og fikk som svar at to stykker med hjemmelagd pepperonipizza var langt over tariff…ingen grunn til å klage på det!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg