Besøk fra det store utlandet!

I løpet av uken som gikk, hadde jeg besøk fra min tyske venn Klaus.

Det er alltid trivelig å få besøk fra det store utlandet, derfor satte vi oss i solen og koste oss med kjeks. Eller var det småkaker? Vi klarte ikke å bli enige, så vi spiste opp alle bevisene og fikk den saken ute av verden.

Så måtte jeg lære Klaus å fyre av en kanon på ordentlig vis, for du kan aldri vite når svenske teddybjørner labber over grensen for å slå labben i en pose Bamsemums!

Det er viktig å kunne forsvare sin Bamsemums med både labber og kanon.

Det er lett å forstå når vi vet at svenske teddybjørner, gjerne spiser sin egen vekt i Bamsemums uten problemer.

Etterpå var Klaus lykkelig over å få møte formannen i sin norske fanklubb, du kan se at her er det honning og Bamsemums i skjønn forening.

Selv lot jeg ikke muligheten gå i fra meg, til å dele litt kvalitetstid med noen av mine fans.

Dette beviser at ordtaket er sant som det er sagt: Solen skinner alltid på snille teddybjørner.

Når det i tillegg er både to og tre soler, er det som kjent ingen grunn til å henge med snuten.

Litt senere måtte vi besøke Cars And Coffee i Trondheim, der ventet over 500 biler for å møte Klaus.

Med det kan vi slå fast, at Trondheim er en av verdens mest teddyvennlige byer; og vel så det.

Det går nok ikke lang tid før han besøker Trondheim igjen.

 

Mvh Shelby

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg