En liten historie om påske?!

Du trodde vel ikke at David Hasselhoff var mannen bak Berlinmurens fall?

Vel, vel, vel, her er historien om hva som egentlig skjedde..

Her er et sjeldent bilde av President Ronald Reagan og meg, som ble tatt i påsken det herrens år 1988.

President Reagan følte seg litt oppblåst og kom med følgende utfordring: Hvis du klarer å slå meg i et parti sjakk, skal du få beholde påskeegget ditt og alle godsakene i det.

Det er i bunn og grunn helt greit for meg, men hva satser du? Sånn i tilfellet om du taper, spurte jeg høflig og skjenket to rause glass med

destillert fransk druejuice.

Nå har jeg ikke noen egg av verken den ene eller andre sorten, svarte Reagan.

Da må jeg satse Berlinmuren, siden den ikke er verdt stort mer enn et påskeegg.

Ja vel, svarte jeg.

Bare riv den ned du, så har vi en avtale.

Resten er velkjent historie, selv om Hasselhoff ikke er enig…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg