God jul til venner og bekjente!

Nå har vi kommet til den tiden av året, hvor teddybjørner over hele kloden sliter med å pakke inn julegavene.

Det er ikke en lett oppgave, når du har kun labber å hjelpe deg med.

En annen utfordring er å stave fars merkelige navn riktig, men jeg tror det staves: Dengam Le Fjerten… Tror det er fransk..

Her har jeg moret meg med å oversette matfars navn til engelsk, siden han er nærsynt som en engelsk fjellkråke.

I julen har også teddybjørner en tradisjon med å lese god krim, for å gjøre julen ekstra spennende.

En teddybjørn labber heller ikke av stien for en god «Julebrus», denne flasken er merkelig nok brygget av Ass bryggerier.

Som vi alle vet, betyr «Ass» rompestomp på norsk, det forklarer hvorfor matfar fjerter hull i undertøyet av å drikke for mange flasker julebrus; derfor får han bare en liten flaske.

Jeg skulle egentlig ha skrevet en lengre julehilsen, men nå må jeg starte med å bake sirupskaker til julefrokosten.

Det blir ingen jul om ikke duften av nystekte sirupskaker fyller huset, ferdigsnakket!

 

God jul

Mvh Shelby

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg