Jaguar V.S Bjørn

Utpå senkvelden i går ble jeg oppringt av en representant for Jaguar og ble forespurt om et oppdrag som modell for magasinet Cute Bears & Sexy Cars.

Det kunne jeg simpelthen ikke takke nei til, for om damer i bikini selger biler så honningen flyter i strie strømmer; hva gjør da en teddybjørn?

Her ligger jeg på panseret og brysker meg og dette er stilfullt, elegant og snasent.

Dette kommer til å gjøre Jaguar til verdensener blant bilprodusentene.

Midt oppi fotograferingen kom en overivrig fan ut og forsøkte å teddynappe meg, eller hva det nå heter og hun ville vise hvor sterk hun var.

Hun klemte meg og løftet meg opp, som om jeg var lett som en fjert og snakket om at hun også ville ha en venn som meg.

Det kan jeg godt forstå, for jeg er tross alt verdens triveligste teddy.

Nå skal jeg bruke resten av kvelden på å finne svaret på et av de essensielle spørsmålene om livet:

Hvor stort er et stykke sjokolade?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg