Matkonstabel Shelby, takk!

En av de aller viktigste oppgavene en teddybjørn har, er å kontrollere alt det menneskene finner på i tide og utide.

Noen av disse velger å starte en restaurant og da må en teddy utføre en kvalitetskontroll.

Skal du finne ut om en restaurant er god eller dårlig, er det bare å telle hvor mange teddybjørner den har på gjestelisten -det sa i alle fall min far Carroll.

I dag var jeg på kontrollbesøk hos KONAbar i Trondheim og her ble jeg ikke sittende alene særlig lenge, jeg hadde knapt satt meg ned før jeg hadde fått selskap av tre hyggelige teddyer.

Siden det var god stemning tok det ikke lang tid før vi var seks stykker og vi ble fort enig, om at menyen virket meget lovende og ikke minst troverdig med tanke på det asiatiske kjøkken.

Siden det en mandag og jeg spiste lunch, labbet jeg for en rett ved navn Pho.

Heldigvis uttales det fø og da kunne det utelukkes at de hadde kokt suppe på Pooh; takk og pris.

Suppen var meget god og gikk ned på rekordtid, det skal ikke gå lang tid før jeg foretar en ekstrakontroll -for å si det slik.

Til sammen deler jeg ut seks teddybjørner for KONAbar, fem for utmerket mat og trivelig vertskap.

En stor teddybjørn for å kunne nyte en liten porsjon honning, uten å bli forstyrret av sjenerende trafikkstøy.

For er det noe en teddybjørn ikke kan fordra, så er det eksos i honningen…

2 kommentarer
      1. Hei og takk for besøket på bloggen min.
        Dessverre kan jeg ikke skrive en slik historie, siden matfar måtte ty til svært drastiske metoder for å sette meg fri.
        Å rulle en politibetjent i honning og krokan er svært alvorlig..

        Mvh Shelby

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg