Musikk og iskrem.

Solen skinner og jeg er i godt humør, derfor plukket jeg med meg gitaren min og spilte noen utvalgte låter for naboene.

Jeg måtte benytte anledningen for å vise frem den søte og lille forsterkeren min, selv liker jeg godt den lille nesen.

Til opplysning har jeg blitt sponset av Pignose og får et kilo honning for hvert bilde jeg legger ut av forsterkeren.

Naboene ble virkelig glade for mitt kunstneriske bidrag og ropte høyt og kastet tomme flasker ned i bakgården der jeg satt, disse plukket jeg opp og gikk på butikken og det var nok til å kjøpe en stor boks is.

Nå skal jeg sitte på balkongen og spise is til solen går ned, for vaniljeis med krokan er nesten like godt som honning.

Det blir nok ikke så lenge til neste konsert…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg