My name is Brumm, James Brumm!

Det ingen vet om meg, er at jeg er en hemmelig agent.

Hemmelige agenter liker Aston Martin, det vet vi fra filmene om min mentor 007.

Bare legg merke til at navnet Aston Martin klinger utrolig fint på teddybjørnsk og skulle du fortsatt være i tvil, kan du uttale det på Svartbjørnsk eller Panda; det låter som fløyel til ørene.

På mitt hemmelige oppdrag om å avsløre konspirasjoner i honningmarkedet, fikk jeg gleden av å velge egnet kjøretøy og «James Brumm» var ikke beskjeden.

En 2011 Aston Martin Volante ble et naturlig førstevalg!

Med en motor på 5935 ccm og 496 hk, er den i stand til å oppnå en hastighet på 295 km/t.

Det burde være nok til å kjøre i fra en og annen illsint birøkter.

Bare ta en titt på dette!

Med taket nede og smilet på plass, kan man bare snakke om eleganse i sin rette form.

Etter å fått has på kjeltringene er det alltid godt med noe søtt som en god hevn og da lager man Tiramisu.

For er det noe en teddybjørn virkelig kan forspise seg på, er det en vellaget Tiramisu.

Da kan jeg bare slappe av resten av kvelden og lese en bok for matfar.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg