Om forskjellen på de forskjellige kakestykkenes størrelse!?

Det er ikke bare bare å være teddy.

Som kjent er kaker og godsaker utrolig viktig for en sunn og bank pels, men det er ikke alltid like lett å spise nok kaker.

Vi husker sist gang, da matfar sa at jeg kunne ta et eneste stykke.

Nå har han altså funnet ut at kakestykkene skal rasjoneres i uforståelig små stykker.

Bare se på det stykket her!

Det er så lite at det forsvinner på en halv jafs og må anses som en frekkhet for en fullvoksen teddy, så nå skal jeg skrive et 748-siders klageskriv til kakeministeren i Norge.

På toppen av dette skal jeg skrive et kort notat til Elkjøp om at disse merkelige maskinene må merkes med: Uegnet for å vaske teddybjørner!

At det finnes folk som faktisk tror at en teddybjørn vil vaske pelsen i en slik, er både skammelig og fysjom.

Dessverre fant matfar ut av planene mine og beordret meg til å labbe en tur i det fine været, så da gjorde jeg det.

Heldigvis labbet jeg forbi en benk og satte meg ned for å nyte det fine været, der fikk jeg lagt noen utspekulerte planer om nye kakekupp i tiden som kommer.

For en teddy som har fått smaken på kake, lar seg ikke stoppe så lett…

10 kommentarer

Siste innlegg