Shelby får besøk fra det store utlandet.

Å være en blogger og influencer er en jobb som krever det aller beste av enhver teddy!

På onsdag fikk jeg den store gleden av å få besøk av to instagrammere fra det store utlandet, jeg kastet selvfølgelig jakken i det fine været og tok jobben som privatsjåfør og guide?

Fra Tyskland kom Paulchen som heter Paul_bear_traveller på Instagram og siden han bor i Hamburg, ønsket han å lære meg å si “Ich bin ein Hamburger” på tysk og det gikk strålende.

Her har vi selskap av Rudi fra Isle of Man, eller Rudireindeer som han kaller seg på Instagram.

Kristiansten festning var et naturlig valg av sted for å fortelle dem litt om byens historie, men vi ble raskt avbrutt av ei svensk dame som insisterte på å bli fotografert med meg.

Hun kastet seg over meg og strøk meg på snuten, før hun kysset meg ivrig og intenst.

Det var da jeg kom på ideen om å lære mine to små venner å bruke en kanon, selvsagt kun til selvforsvar.

For som matfar sier -man kan aldri vite om svenskene sitter på den andre siden av grensen og planlegger et aldri så lite honningkupp i Norge.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg