Shelby som President!!

Å beholde alle fire labbene på jorden er vanskelig når man merker at populariteten vokser.

Nå har jeg oppnådd målet med å få over 1000 følgere på Instagram og det er slett ikke ille for en teddybjørn, som liker å spre det gode humør mens det fråtses i kaker av ymse slag.

Derfor har jeg valgt å stille til valg for å bli den neste presidenten av Plushiestan, i den anledning, presenterer jeg mine syv utvalgte valgløfter:

  1. Alle kosedyr skal få retten til å ha sin egen privatsjåfør.
  2. Kos skal være fritatt for enhver form for skatter og avgifter.
  3. Støtte kampen mot falske kosedyr-kontoer på Instagram.
  4. Økonomisk støtte til PlushiesAgainstWashingMachines.
  5. Senke prisene på kjeks og kaker for å forbedre helsen til kosedyr, både nasjonalt og internasjonalt.
  6. Lovfeste retten til at en kosedyr kan kreve to burgere til middag! I tillegg skal jeg sørge for muligheter for både ost og bacon.
  7. Opprette en egen internasjonal dag for Kosedyr for verdensfred!

Selvfølgelig måtte jeg ta på meg det bredeste smilet før fotograferingen til kampanjen og jeg sier dere: Jeg er så modig at jeg tar seieren på forskudd.

For her kan jeg selge bamsen før skinnet er skutt…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg