Valgets kvaler.

Nå har det seg slik at jeg er en teddybjørn og heter Shelby, siden jeg er glad i småfrekke biler som sier Brumm, Brumm; er spørsmålet hvilken bil jeg burde ønske meg i bursdagsgave?

Matfar er fæl til å fotografere biler og jeg har sett gjennom arkivene og satt opp to forslag på ønskelisten.

  1. 1967 Shelby Mustang GT350.En skikkelig frekkas! Skrudd sammen i solfylte omgivelser i Los Angeles og utstyrt med en 4,7-liters V8 som virkelig kan brumme, med 306 hk under panseret er det fare for at det flytter på seg.
  2. 1963 Shelby Cobra et selvsagt valg for en teddy med visse ekshibisjonistiske trekk! Tenk å kjøre rundt i denne frekkasen og bare samle på smil og misunnelse. Muligens ville jeg ha foretrukket en 390 Big Block Cobra med en 6,4-liters slagbjørn under panseret, det hadde nok brummet tilfredsstillende for enhver teddy om man bare rettet opp i noen småproblemer…

Forøvrig driver far og skrur sammen et lite drivhus, noe som er en skikkelig dum bortforklaring.

Kanskje trodde han at han kunne lure en teddybjørns sensitive snute, men den gang ei; tre typer honning hadde luringen forsøkt å underslå.

Den slags kan man ikke ha noe av, så nå skal vi sette i gang med å brygge mjød.

For om det finnes noe som kan kalles kosttilskudd for teddybjørner, må det være mjød.

En garanti for et godt lynne og en skinnende blank pels.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg