Vår og klatring i trær.

Jippi!

Våren er endelig her og jeg har benyttet anledningen til å lufte pelsen.

Siden det både var varmt og sol, ruslet jeg meg en tur i Ringve botaniske hage.

Der fant jeg en benk og satte meg ned for å slikke store menger sol, noe som er balsam for pels og sjel.

Faktisk var jeg i så godt humør at jeg valgte å finslipe den tekniske siden av å klatre i trær -teddybjørner er flinke til å klatre i trær sa de; det skulle være gøy også.

Dessverre inntraff fadesen på vei ned og jeg ble hengende i bukseselene og full av skam, i nærmere tre timer før matfar kom og plukket meg ned…

Nå blir det honning, småkaker og Netflix for å bøte på skaden.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg